adsense

Pengikut

leaderboard nuffnang

Selasa, 9 Julai 2013

Mata Anak Bujang Saya


Sedikit masa dulu, suami saya sering ditegur guru Kimia kami supaya jangan tidur di dalam kelas kerana kelihatannya dia agak mengantuk. Suami saya tidak mengantuk, tetapi matanya yang kuyu membuatkannya kelihatan mengantuk.
Kini, kami pula sering ditegur anak-anak kami, Ameer dan Ahmad kelihatan sering mengantuk. Mereka tidak mengantuk tapi anak-anak kami mewarisi mata kuyu suami saya. Lain pula dengan Alif, matanya sepet. Mungkin mewarisi mata moyangnya, nenek saya.
posted from Bloggeroid

2 ulasan:

  1. comel tgk mata sialif..mmg chinese look sket kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sepet matanya..sampai ayah saya keliru kadang-kadang... x pasti tidur ke celik hehehe

      Padam

ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...