adsense

Pengikut

leaderboard nuffnang

Khamis, 22 Oktober 2015

Delima Hari Ini

Hari ini saya cuma nak kongsi rasa teruja dan tak percaya sebab setelah seminggu diperhatikan, saya rasa pokok delima saya akhirnya akan menghasilkan buah. Ini kerana selepas hampir seminggu kelopak bunganya gugur kesemuanya, putik buahnya masih kekal dibatangnya. Buahnya pun semakin membesar. Mungkinkah pokok delima saya akan menghasilkan buah pertamanya? Saya akan menunggu dengan sabar dan berdoa agar rezeki memihak kepada saya.


Sementara putik buah yang satu sedang membesar, ada lagi dua kuntum baru keguguran kelopak bunga dan satu lagi masih menunggu untuk gugur. Harapnya putik buahnya tak gugur sama.



4 ulasan:

  1. Cantik warna bunga delima nie..merah ang ang..diharapkan membesar dgn jayanya...jgn lupa updatekan gambar nanti ya....

    BalasPadam
  2. Cantik bunga delima. Hebat Allah SWT ciptakan semua ini.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Bakal merasa buah delima pertama. Tak sabar nak tengok nanti.

    BalasPadam
  4. Sedapnya buah delima. Nanti nak tengok juga buah delima pertama.

    BalasPadam

ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...