adsense

Pengikut

leaderboard nuffnang

Khamis, 31 Januari 2013

Bunga Raya Merah Jambu Mini


Sejak bersama saya hampir setahun yang lalu, ini kali kedua pokok bunga raya ini berbunga. Sedikit masa dulu, saya ada sepasu pokok bunga raya yang merah menyala warnanya. Tapi pokok itu telah mati. Sedih. Pokok bunga raya mini ini dibeli sebagai ganti. Tapi tak dapat mengganti tempat pokok lama di hati saya. Pokok ini agak terabai seketika sehingga saya rajin semula menjaga tanaman saya sejak akhir-akhir ini. Bunga raya tidak wangi tetapi warnanya yang pelbagai menarik hati. Bunga raya juga datang dalam pelbagai bentuk lapisan. Ada yang selapis dan ada juga yang berlapis-lapis. Saya akan tambah lagi koleksi bunga raya saya.
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...