adsense

Pengikut

leaderboard nuffnang

Isnin, 2 September 2013

Nota Konvensyen Bidadari 2013 Saya..

Saya bukanlah seorang yang kuat amalan agamanya. Namun sentiasa memburu ilmu bagi memperkukuhkan amalan dan menguatkan iman. Sementelah saya bukan seorang wanita biasa, saya adalah seorang isteri dan seorang ibu. Sehubungan itu, saya telah menghadiri Konvensyen Bidadari yang telah berlangsung pada 31 Ogos hingga 1 September 2013 yang lalu di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Asalnya saya dan suami mendaftar sebagai pasangan di mana suami saya akan menghadiri Bengkel Suami MIthali. Namun di atas beberapa masalah teknikal, suami saya memutuskan untuk berada di rumah sahaja menjaga Ameer dan Ahmad sementara Alif akan bersama saya menghadiri konvensyen. Apa itu Konvensyen Bidadari? Maklumat lanjut boleh didapati di sini. Insya Allah, jika punya ruang masa dan tenaga, ada rezeki saya mahu hadiri lagi.

Saya ada membuat sedikit catatan ingin saya kongsikan. InsyaAllah semua akan dapat kebaikan darinya.

Semua catatan ini menggunakan ayat saya sendiri bukan dari personaliti yang disebutkan berdasarkan kepada pemahaman saya dari perkongsian ilmu dari personaliti terlibat. Harap perkongsian ini dapat memberi kebaikan kepada kita semua.

1 ulasan:

  1. Salam kunjungan daripada saya
    www.jalinan-cintaku.blogspot.com

    BalasPadam

ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...